2016. óta dolgozom az intézményben.
Feladataim:
- házipénztár kezelése,
- gazdasági események dokumentálása,
- bérszámfejtés,
- bevallás elkészítése.
Kecskeméti Éva
Titkárnő
Gazdag Ilona
Személyügy
"A világon minden csak egy szerencsés ötleten és egy szilárd elhatározáson múlik" (Goethe)
Alapvégzettségem munkaügyi szervező, így munkám egy részét a járóbeteg szakellátó személyügyi folyamatainak szervezése és dokumentálása jelenti. Ezenkívül, a fenti Goethe aforizma figyelembe vételével a járóbeteg szakellátások finanszírozásának optimalizálása és betegek igényeire formálása tartozik rendszeres feladataim közé.
Szívesen veszek részt projektekben. Az elmúlt 2 évben több járóbeteg szakellátó intézmény személyi feltételeinek megteremtésében vehettem és vettem részt
Geczó Gergely
Rendszergazda
2003 óta dolgozom rendszergazdaként, tanulmányaimat teljes mértékben az informatika köré építettem. Certified System Administrator végzettséggel rendelkezem.
2012-ben kerültem a Kisteleki Egészségügyi Intézményhez, feladatomként az intézmény számítógépeinek és hálózatának hibamentes működését biztosítom. Orvosaink és asszisztenseink munkáját segítem gördülékenyebbé tenni, a Járóbeteg-szakellátó ambuláns rendszerünk programozói csapatával együttműködve.
A 2012-es HURO pályázat kapcsán részt vettem az intézmény új szerverparkjának beüzemelésében, informatikai és hálózati rendszerének felújításában.