„Betegeink megelégedettsége, a mi szolgáltatásunk minősége.”
Az egészségügyi ellátásban törvényszerű igény a minőségi színvonal folyamatos növelése. A betegek, az egészségügyi ellátást finanszírozó biztosítási rendszerek, valamint az egészségügyi ellátást végző intézetek közös érdeke, hogy a betegellátás folyamatában a hatékonyság, gazdaságosság és a minőségi színvonal növekedése egyidejűleg valósuljon meg.
A Kisteleki Járóbeteg Szakellátó Kft. elkötelezte magát arra, hogy kialakítja az MSZ EN ISO 9001:2009 és MEES 1.0 szabvány alapján működő minőségirányítási rendszerét. Minőségpolitikánkat az alábbi alapokra helyeztük:
• A Kisteleki Egészségügyi Központ küldetése a magas szakmai színvonalú és biztonságos járóbeteg szakellátás, foglalkozás-egészségügyi és központi ügyeleti alapellátás nyújtása, a betegközpontú, etikus gyógyítás, továbbá az intézmény tevékenységéből adódó társadalmi szerepvállalás teljesítése.
• Tevékenységünk középpontjában pácienseink állnak, munkánkat az ő érdekük, gondolkodásunkat az ő gyógyulásuk és biztonságuk irányítja.
• Munkánk során fontosnak tarjuk a különböző kultúrák tiszteletét, a kellő tisztelet megadását, az egyenlő bánásmód betartását és az udvarias viselkedést mindenkivel szemben. Fokozott figyelmet fordítunk az új szakmai ismeretek elsajátítására, a korszerű eszközök és technológiák bevezetésére, a betegjogok érvényesítésére és az adatvédelmi rendelkezések betartására.
• Munkatársaink elkötelezettek a szakmai ismereteik folyamatos fejlesztése és a gondos, precíz, humánus gyógykezelés iránt. Intézményünk prioritásként kezeli a rendezett munkaügyi kapcsolatok fenntartását, és dolgozóink személyes elégedettségét.
• Közreműködőink, beszállítóink és egyéb partnereink kiválasztását előzetesen kialakított szempontrendszer szerint gondosan végezzük, kiemelt figyelmet fordítunk a megállapodások betartására.
• Árainkat úgy alakítjuk ki, hogy azok tükrözzék szolgáltatásaink értékét és fedezetet nyújtsanak a biztonságos betegellátás feltételeinek megteremtéséhez, folyamatos fejlesztéséhez.
• Eredményeinket szakmai és üzleti szempontok alapján, komplex módon mérjük és értékeljük, partnereink (páciensek, munkatársak beszállítók) elégedettségét folyamatosan monitorozzuk.
• A minőségirányítási rendszerünk fejlesztése során figyelembe vesszük a hatályos jogszabályokat, szakmai irányelveket, nemzeti szabványokat, a munka- és környezetvédelmi, valamint információbiztonsági irányítási rendszerek (MEBIR, KIR, IBIR) követelményeit.
A Kisteleki Egészségügyi Központ vezetése elkötelezett a minőségirányítás hatékony működtetése és folyamatos fejlesztése mellett és a rendszer működtetéséhez szükséges pénzügyi és anyagi eszközöket rendelkezésre bocsátja. Gondoskodik továbbá arról, hogy a fenti minőségpolitikát valamennyi munkatársunk megismerje, elfogadja, és ennek megfelelően lássa el feladatát.